ذخیره های دانشگاه آزاد 97
انتخاب رشته مجدد دانشگاه آزاد

انتخاب رشته مجدد علوم پزشکی دانشگاه آزاد

انتخاب رشته مجدد علوم پزشکی دانشگاه آزاد:

در مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فرصت انتخاب رشته مجدد برای داوطلبان رشته‌های علوم پزشکی این دانشگاه فراهم شده است.

به گزارش ایسنا،در اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد آمده است:

در راستای حفظ و صیانت از حقوق داوطلبان و به جهت رعایت عدالت در پذیرش دانشجو، پیرو اعلام نتایج نهایی ذخیره رشته‌های گروه علوم پزشکی در ۲۳ مهرماه و عدم تکمیل ظرفیت ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی فرصت مجددی را برای انتخاب رشته فراهم کرده است.

آن دسته از داوطلبان ذخیره اعلام شده در ۱۱ مهر ماه که در مهلت تعیین شده نسبت به تکمیل فرم شماره ۱۵ اقدام کرده و در هیچ یک از اعلام نتایج قبلی موفق به پذیرش قطعی نشده‌اند، می‌توانند از روز دوشنبه ۷ آبان ماه تا چهارشنبه ۹ آبان ماه به سایت ثبت نام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مراجعه و نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند و نتایج قطعی این مرحله از انتخاب رشته پنج‌شنبه ۱۰ آبان ماه اعلام خواهد شد.

در همین راستا رشته محل‌های ارائه شده در این مرحله به لحاظ تعدد و تنوع قابل توجه بوده و فرصت مناسبی را به منظور پذیرش داوطلبان ذخیره مرحله قبل فراهم می‌کند و در واقع این شیوه بستری را ایجاد خواهد کرد تا مستعدترین داوطلبان بر اساس نمره تراز آزمون سراسری سال ۹۷ در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش و مشغول به تحصیل شوند.

دانشگاه آزاد اسلامی همواره خود را مقید به رعایت ضوابط، مقررات و چارچوب‌های موجود در خصوص جذب دانشجو در رشته‌های گروه علوم پزشکی، در کنار حفظ و صیانت از حقوق متقاضیان تحصیل در این دانشگاه می‌داند.

اینم حتما بخون‌ :  تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۸

رشته/شهرهای آزمون سراسری ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی

ذخیره های دانشگاه آزاد 97

انتخاب رشته مجدد دانشگاه آزاد

منبع : خبرگزاری ایسنا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور و تحصیلی