اپلیکیشن شاد

اپلیکیشن شاد به همراه آخرین نسخه اندروید و تحت وب

با شروع کرونا و آموزش مجازی، تعداد زیادی از دانش آموزان و معلمان مجبور به استفاده از برنامه هایی مانند واتساپ و تلگرام شدند سپس آموزش و پرورش با انتشار برنامه ای که مشابه تلگرام ساخته شده سعی در رفع این نیاز داشته است.

دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن شاد – آخرین نسخه: ۲.۶.۳

نسخه اندروید اپلیکیشن شاد

دانلود با لینک مستقیم از کلاسند
دانلود از بازار
دانلود از مایکت

راهنمای استفاده از برنامه شاد

هرچند برنامه شاد شباهت زیادی به تلگرام دارد اما هنگام انتخاب مدرسه ویا نحوه کار با برخی قسمت ها سختی های خود را دارد. به همین دلیل بهتر است در صورت نیاز به راهنمای استفاده از اپلیکیشن شاد مراجعه کنید.

دانلود یا مشاهده راهنما

نسخه تحت وب اپلیکیشن شاد – بدون نیاز به نصب برنامه

نسخه تحت وب شادنسخه تحت وب شاد با برخی مشکلات مواجه می باشد اما با توجه به نبود نسخه iOS و ویندوز استفاده از این نسخه راهکار مناسبی برای حل مشکلات بسیاری از دانش آموزان و معلمان می باشد.

نسخه تحت وب

امکانات و آموزش های اپلیکیشن شاد

ثبت نام و ورود به اپلیکیشن شاد

بعد از ورود به برنامه شاد شما باید نقش خود را انتخاب کنید. اول از همه شماره خود را وارد کرده و منتظر کد تایید باشید پس از ارسال کد تایید آن را در محل مورد نظر وارد کرده و به برنامه اصلی وارد شوید.

کاربران در برنامه شاد به سه نقش مختلف دانش آموازان، معلمان و مدیران مدارس تقسیم می شوند.

‫کانال ها در شاد

در اپلیکیشن شاد معلمین و مدیران ممکن است برای اطلاع رسانی یک طرفه به شما کانال ایجاد کنند. کانال ها امکان پاسخگویی و ارتباط دو طرفه ندارند.

گروه ها در شاد

در این برنامه مهمترین قسمت و راه ارتباطی شما با تدریس معلم گروه ها خواهد بود. گروه ها همانند برنامه تلگرام می باشند شما امکان پاسخگویی و ارتباط با معلم خود را در زمان کلاس خواهید داشت و امکان ضبط ویس و ارسال آن نیزوجود دارد. همچنین فایل ها تا حجم ۱٫۵ گیاگابیت قابلیت ارسال دارند.

حضور و غیاب در برنامه شاد

یکی از نکات مهم در اپلیکیشن شاد حضور و غیاب است که به تازگی به آن افزوده شده است بنابراین برای ثبت حضور نیازمند ارسال پیام های تکراری در گروه های درسی خود نخواهید بود.

سوالات مهم درباره برنامه شاد:

 

آیا برنامه شاد امنیت لازم را دارد؟

برنامه شاد تحت نظارت آموزش و پرورش و طبق قوانین ایران ساخته شده است. آموزش و پرورش احتمالا شما دسترسی به فایل ها و پیام های ارسالی شما را خواهد داشت اما این مورد باعث نظارت برکیفیت آموزشی می شود.

نسخه اپلیکیشن شاد برای آیفون وجود ندارد؟

خیر در حال حاضر نسخه تحت وب جایگزینی برای گوشی های آیفون خواهد بود.

آیا بعدا دسترسی به پیام های معلم خواهم داشت؟

بله همانند تلگرام تمامی فایل ها ذخیره می شود.

آیا امکان برگذاری کلاس آنلاین تصویری در شاد وجود دارد؟

خیر به دلیل محدودیت های فنی در حال حاضر این امکان وجود ندارد ومعمولا برای اینکار مدارس به سراغ شرکت های خصوصی و اینترنتی مراجعه می کنند.

مزیت شاد نسبت به سایر پیام رسان ها چیست؟

شاد قابلیت ارتباط تخصصی و نظارت آموزش و پرورش را فراهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره کنکور و تحصیلی